مزایای اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار چیست؟ 2024

  • RedLimoo Tech Author
  • 2024/05/21

مزایای اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار چیست؟ 2024

تا به حال به چه راه هایی برای رشد کسب و کار خود فکر کرده اید؟

داشتن یک اپلیکیشن موبایل بیش تر از یک بار به کسب و کار شما سود می رساند!

گزارش های آماری نشان می دهد که 79 درصد از کاربران گوشی های هوشمند با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود به صورت آنلاین خرید می کنند. با توجه به طیف وسیعی از مزایایی که اپلیکیشن‌های موبایل به کسب‌وکارها ارائه می‌دهند، این موضوع جای تعجب ندارد.

با وجود طیف گسترده ای از انواع اپلیکیشن های موجود، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شرکت شما ایده آل است، می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که ما اینجا هستیم!

در این مقاله، ما شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید با بهترین اپلیکیشن هایی که برای شرکت شما مناسب‌تر است، آشنا شوید و مزایای بسیاری که یک اپلیکیشن موبایل حرفه ای می تواند برای مشتریان و مخاطبان شما داشته باشد را معرفی کنیم !

6 نوع اپلیکیشن موبایل برای مشاغل و کسب و کار ها

برای کسب‌وکارهای مختلف اپلیکیشن‌های موبایلی با اهداف مختلف وجود دارد. بر اساس نظرسنجی دیلویت، 45 درصد استرالیایی ها از موبایل خود برای سرگرمی و برای تماشای تلویزیون استفاده می کنند. از یک برنامه خرید گرفته تا یک برنامه آموزنده، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید.

بسته به آنچه فکر می کنید که  کسب و کارتان به چه چیزی نیاز دارد، انواع مختلفی از اپلیکیشن های موبایلی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. در زیر موفق ترین انواع اپلیکیشن هایی که در این صنعت دیده شده اند آورده شده است:

1. اپلیکیشن وفاداری :

این نوع از اپلیکیشن تلفن همراه به مشتریان وفادار اجازه می‌دهند تا به تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه دسترسی داشته باشند و در عین حال به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا درک بهتری از رفتار مخاطبان خود داشته باشند.

2. اپلیکیشن تعاملی:

که برای تعامل با مشتری و ایجاد یک تجربه پویا، عالی است. انواع اپلیکیشن های تعاملی، اغلب دارای عناصر بازی گونه هستند که می توانند برای جمع آوری داده یا ارائه سرگرمی استفاده شوند. اپلیکیشن های  تعاملی موفق دیگری مانند Duolingo و تاپس نیز وجود دارند. این برنامه‌ها تجربه‌ای سرگرم‌کننده و تعاملی را برای کاربران تلفن همراه فراهم می‌کنند و باعث می‌شوند که آنها با برند درگیر بمانند.

3.اپلیکیشن های محتوا

اپلیکیشن های نوع محتوایی، راهی عالی برای ارائه اطلاعات مفید در مورد کسب و کار شما به مشتریان است. وبلاگ نویسان مواد غذایی می توانند برنامه ای با دستور العمل ها و نکات ایجاد کنند، در حالی که خرده فروشان می توانند توصیه های مفیدی در مورد نوع محصول خود ارائه دهند.

4.اپلیکیشن های خدمات مشتری

این نوع اپلیکیشن ها برای رسیدن به اهداف مورد نیاز مشتری، خدماتی مانند ارائه تعمیرات لوازم خانگی و پرسش‌های متداول یا ارائه پشتیبانی از طریق پیام‌رسانی مستقیم، ایجاد می کنند. اپلیکیشن های خدمات مشتری، مانند آچاره و سرویسکاران برای ارائه خدمات و اطلاعات به روز و در زمان مناسب ایجاد شده اند.

5.اپلیکیشن های برنامه ریزی و رزرو

علاوه بر ارائه خدمات به عنوان یک کانال بازاریابی، کسب‌وکارهایی مانند سالن‌ها و رستوران ها می‌توانند اپلیکیشن‌های موبایلی ایجاد کنند که به مشتریان اجازه می‌دهد قرار ملاقات یا رزرو آنلاین انجام دهند. یک مثال عالی از این نوع اپلیکیشن ها جاباما پلاس است که به کاربران اجازه می دهد اقامتگاه خود را قبل از سفر رزرو کنند.

 6. اپلیکیشن خرید

اپلیکیشن خرید راه حل عالی برای خرده فروشان و عمده فروشان آنلاین هستند. آنها بستر مناسبی را برای بررسی کالا ها و خرید از هر نقطه و در هر زمان به مشتریان ارائه می دهند. این برای مشاغل با هر اندازه ای مناسب است، از فروشگاه های مستقل کوچک گرفته تا خرده فروشان بزرگ مانند آمازون، دیجی کالا و باسلام .

ما برای چندین کسب و کار اپلیکیشن موبایل اختصاصی را توسعه و تولید کرده ایم. با سال‌ها تجربه و تخصص، می‌توانیم در راستای انتخاب درست اپلیکیشن و تولید و توسعه آن شما را یاری کنیم و به شما کمک کنیم اپلیکیشنی را به بازار هدفتان عرضه کنید که جذب حداکثری مخاطبان و مشتریان شما را داشته باشد.

همین حالا شروع کن! و با ما تماس بگیر!

 

تگ‌ها
0
Comments

ارسال کامنت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. *