حضور ردلیمو در نمایشگاه Appex 2024

  • مدیریت رِدلیمو
  • 2024/06/16
دسته‌بندی اخبار

حضور ردلیمو در نمایشگاه Appex 2024

حضور گروه ردلیمو در اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن Appex 2024 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران.

نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن (اپکس 2024) از 2 تا 5 بهمن ماه 1402 توسط گروه تجارت و اطلاعات (IGT) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

علی معین رییس ستاد اجرایی اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن در گفت‌وگو با ردلیمو با بیان اینکه بیش از 70 اپلیکیشن و شرکت استارتاپی در این نمایشگاه حضور داشتند، اظهار کرد: اپلیکیشن‌ها و شرکت‌های مرتبط، محصولات و نوآوری‌های جدید خود را در این نمایشگاه معرفی کردند.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

ما در ردلیمو ، به قله ها می اندیشیم!

وی با اشاره به برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه اپکس 2024، عنوان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد افکار بدیع و ایجاد الگوی بهینه، افزایش سطح فعالیت‌های تجاری، سرمایه‌گذاری و درآمدزایی، پیوند تکنولوژی و اپلیکیشن‌های کاربردی، بسترسازی لازم به جهت ارائه حداکثری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و اشتغال‌زایی و رشد همکاری‌های ملی و بین‌المللی برخی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

به گزارش ردلیمو، اپلیکیشن‌ها، کسب وکارهای نوپا، توسعه‌دهندگان، کسب و کارهای مجازی، شتاب‌دهندگان و سرمایه‌گذاران خطرپذیر، اپراتورهای تلفن همراه، تبلیغات دیجیتال، تولیدکنندگان محتوا، فعالان فین‌تک، اپ‌های رمز ارزی، مراکز رشد و پارک‌های علمی و فناوری، شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های رایانه‌ای و ابزارهای هوش مصنوعی برخی از گروه‌های کالایی شرکت‌کننده در این نمایشگاه بودند.

0
Comments

ارسال کامنت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. *