اپلیکیشن های تجاری چیست و چه مزایایی دارند؟

  • مدیریت رِدلیمو
  • 2023/11/11
دسته‌بندی اپلیکیشن

اپلیکیشن های تجاری چیست و چه مزایایی دارند؟

یک اپلیکیشنِ تجاری، اپلیکیشنی است که خدمات خاصی را به کاربران درون سازمانی یا خارج از آن ارائه می کند. اَپ های شرکتی و تجاری اغلب توسط توسعه دهندگان و برنامه نویسان حرفه ای تولید می شوند که یا به عنوان بخشی از یک سیستم فناوری اطلاعات (موجود) پیاده سازی شده و آن سیستم را گسترده تر می کند و قابلیت های آن را افزایش می هد و یا به عنوان راه‌حل‌های نرم‌افزاری مستقل مورد استفاده قرار می گیرند.

آنها را می توان در گوشی های تلفن همراه نصب کرد، از طریق اینترانت به آنها دسترسی داشت یا در پلتفرم های فضای ابری مدیریت کرد.

REDLIMOO- YOUR COMPANY APPLICATION

اپلیکیشن های شرکتی و تجاری

اگر در دنیای اپلیکیشن های تجاری، تازه کار هستید، نگران نباشید. اولین قدم این است که بفهمید چه چیزی آنها را از سایر اَپ ها متمایز می کند و چرا به طور کلی برای مشاغل مهم هستند.

اَپ های تجاری به هر اپلیکیشنی اطلاق می شود که توسط یک سازمان، شرکت و یا مجموعه ی تجاری، برای پشتیبانی، تسریع و انجام فرآیندهای تجاری خود مورد استفاده قرار می گیرد، اپلیکیشن های فروشگاهی، اَپ های فنی و مهندسی انجام محاسبات محصول های تخصصی، اَپ های کاتالوگ هوشمند محصول و … در جز اپلیکیشن های کوچکتر و اپلیکیشن هایی نظیر CRM-Rise (مدیریت ارتباط با مشتری)، iERP (برنامه ریزی منابع سازمانی)، QMSys-plus (سامانه هوشمند مدیریت کیفیت پروژه) و … در زمره مگا اَپ ها یا اَبَر اپلیکیشن ها دسته بندی می شوند.

برخلاف محصولاتی که با مصرف‌کننده عمده و عمومی روبرو هستند، این اپلیکیشن ها، مشتریان خاص و ویژه شرکت را در بر گرفته و حوزه عملیاتی خاصی را در یک سازمان و شرکت تجاری هدف قرار می‌دهند که معمولاً چندین بخش یا تیم را شامل می‌شود. مثلاً در دسترس قراردادن مشخصات فنی تعداد زیادی پمپ و شیرآلات صنعتی با قابلیت جستجو و مشخصات فنی مورد نیاز مشتری و یا برطرف کردن نیاز های تیم‌های بازاریابی با در اختیار قراردادن گزارش های عملکردی متفاوت تیم‌های فروش.

در بیشتر موارد، یک اپلیکیشن تجاری با کیفیت از طریق افزایش اتوماسیون یا ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، عملکرد و بازدهی شرکت را بهبود می بخشد. این می تواند هر چیزی باشد، از اینکه مشخصات محصولات انحصاری شما بصورت 24 ساعته در دسترسی مشتری است گرفته تا مدیریت وظایف بخش های بازرگانی، فروش، مالی و حسابداری بصورت روزمره روزمره یا تقویت ارتباط بین تیم های کاری داخل شرکت و خارج از شرکت.

REDLIMOO-YOUR CoMPANY APPLICATION

مزایای اپلیکیشن های تجاری

راه های مختلفی وجود دارد که یک سازمان می تواند با استفاده از اپلیکیشن های تجاری، از مزایای آن بهره مند شود. به عنوان مثال، برخی از اَپ ها را می توان برای برقراری ارتباط موثرتر با مشتریان و کارمندان استفاده کرد. این می تواند به شرکت ها کمک کند تا آگاهی از برند را افزایش دهند، یک برنامه بلند مدت وفاداری موثر را میان مشتریان خود ایجاد کنند و از رقبای خود پیشی بگیرند.

  • ارتباط و تعامل مستقیم

به عنوان یک کسب و کار، این وظیفه شماست که نیازها و انتظارات مشتریان خود را درک کنید. همچنین مهم است که از وضعیت فعلی آنها آگاه باشید. یک اپلیکیشن تجاری می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

برخی از اپلیکیشن های تجاری، دسترسی به اطلاعاتی را فراهم می‌کنند که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد با بهبود ارتباطات با مشتریان، تعامل مستقیم با آنها و اطمینان از رضایت آنها از یک محصول یا خدمات، تجربه و حس بهتری را در مشتری ایجاد کنند.

  • تعامل با مشتری را بهبود بخشید

اپلیکیشن های کسب‌وکار می‌توانند به شما کمک کنند تا به مشتریان خود آنچه را که دقیقا به دنبال آن هستند و می‌خواهند را بدهید، زیرا در پلتفرم‌ها و دستگاه‌هایی که برای آن‌ها مهم هستند، همیشه در دسترس هستند (مثلا در تلفن همراه). هر کجا مشتری شما باشد، شما هم می توانید آنجا باشید. در نتیجه، می‌توانید تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده ارائه دهید که تعامل آنها با کسب‌وکارتان را آسان می‌کند. چه به معنای به اشتراک گذاشتن یک معامله در رسانه‌های اجتماعی یا خرید مستقیم از شما باشد.

  • آگاهی از برند را افزایش دهید

یکی از مزایای قابل توجه داشتن یک اپلیکیشن تجاری این است که به شما کمک می کند میزان آگاهی از برند خود را افزایش دهید. برخی از انواع اَپ های تجاری می توانند به روش های مختلفی برای بازاریابی محصولات و خدمات شما و همچنین جمع آوری داده های مشتری برای کمپین های بازاریابی آتی استفاده شوند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای ایجاد برنامه‌های وفاداری و کانال‌های بازاریابی استفاده کرد که هزینه زیادی ندارند اما همچنان پتانسیل رشد بالایی دارند.

  • یک کانال بازاریابی مفید ایجاد کنید

با استفاده از یک اپلیکیشن تجاری برای استراتژی بازاریابی خود، یک کانال بازاریابی مفید ایجاد می کنید که دارای چندین مزیت است. هر بار که شخصی با برنامه تعامل می کند، در معرض برند و پیام شما قرار می گیرد.

  • یک برنامه هدفمند وفاداری موثر ایجاد کنید

یک برنامه وفاداری مستمر، روشی عالی برای پاداش دادن به مشتریان وفادار شما و تشویق آنها به بازگشت مجدد است. همچنین روشی موثر برای جذب مشتریان جدید است، زیرا نشان می‌دهد که شما متعهد به ارائه خدمات عالی، سریع و مطمعن به مشتریان و ایجاد تجربیات مثبت در آنها هستید.

  • از رقبای خود پیشی بگیرید

اگر یک اپلیکیشنی دارید که عملیات تجارت و کسب و کارتان را ساده می کند، باید آن را اکنون در دسترس مشتریان خود قرار دهید، ممکن است فردا دیر باشد. هر راهی که بتوانید کارایی و بینش کسب و کار خود را بهبود بخشید، روشی برای غلبه بر رقابت در بازاری رقابتی با سرعت بالا است.

  • همیشه در دسترس مشتری باشید

یک اپلیکیشن چه بصورت آنلاین با در دسترس بودن اینترنت و چه بدون اینترنت و آفلاین، همیشه و در هر لحظه در دسترس مشتری است. مشتری شما می تواند بدون اینترنت محصولات شما و مشخصات فنی آن ها را مشاهده کند و در صورت وجود اینترنت، بتواند از شما استعلام قیمت گرفته و در لحظه با تیم فروش و بازاریابی شما در ارتباط باشد.

REDLIMOO-YOUR-COMPANY APPLICATION

همه چیز در مورد اتوماسیون است

به عبارت ساده، اپلیکیشن های تجاری، اَپ هایی هستند که فرآیندهای درون یک کسب و کار را خودکار می کنند. این اَپ ها بصورت اختصاصی و منحصر به خصوصیات و فعالیت های یک شرکت طراحی و توسعه می یابند و کلیه فرآیندهای دستی و بیشتر فعالیت‌های دیگری را که شامل ورودی داده، ادغام داده‌ها، گردش‌های کاری فرآیند و هشدارها می‌شود، خودکار می‌کنند.

اکثر اپلیکیشن های تجاری می توانند به راحتی توسط کارمندان غیر فنی و همچنین کارکنان فنی با ارائه دستورالعمل های واضح و رابط های کاربری ساده و دقیق، استفاده شوند. این باعث می شود بهره مهندی افراد را از فرآیندهای خودکار و مدیریت داده ها را حتی با تجربه یا تخصص کمتر در زمینه فناوری، آسان تر و بهتر کند.

این اپلیکیشن‌های کسب‌وکار، جزء حیاتی دستیابی به تحول دیجیتال هستند، زیرا شرکت‌ها را قادر می‌سازند تا تصمیمات آگاهانه‌تری را، سریع‌تر از همیشه اتخاذ کنند. که در نهایت منجر به کسب نتایج بهتر و افزایش بهره وری در کسب‌وکار برای همه افراد می‌شود. هرچه بیشتر بتوانید منابع ارزشمندی را از چنگ کارهای پیش پا افتاده آزاد کنید، بیشتر می توانید بر روی مسائل مهمی مانند تعامل با مشتری، ایجاد رابطه و ایجاد یک چرخه ی ارزش جدید برای رشد کسب و کار آینده تمرکز کنید.

REDLIMOO- YOUR COMPANY APPLICATION

کارایی جدیدی برای کسب و کارتان، ایجاد کنید

اپلیکیشن‌های تجاری می‌توانند به شما کمک کنند تا کسب و کارتان را کارآمدتر، اداره کنید. این اَپ ها می توانند به شما در افزایش کارایی، صرفه جویی در زمان و هزینه، کاهش هزینه ها، بهبود بهره وری و افزایش درآمد کمک کنند. آنها فرآیندهای دستی را خودکار می کنند و زمانی را برای کارمندان آزاد می کنند تا به جای کارهای روزمره، روی وظایف استراتژیک تمرکز کنند.

برای تولید یک اپلیکیشن‌های تجاری و اختصاصی خودتان، به یک تیم توسعه دهنده مطمعن نیاز دارید که این محصول را در سریعترین زمان و با کیفیت بالا در اختیارتان قرار دهد. یک تیم توسعه دهنده خوب و حرفه ای، غیر از ظاهر و محیط کاربر پسند، پروتکل های امنیتی و رمزگذاری در سطح بالایی را ارائه می دهند تا داده های شما همیشه ایمن باشند. همچنین این تیم حرفه ای باید زیرساخت کافی برای رسیدگی به تقاضاهای مشتریانِ شما پیش بینی کند تا با افزایش ترافیک ناشی از کمپین های بازاریابی و دیگر موارد احتمالی، شما را در آینده با چالش های پیچیده تنها نگذارند. یک تیم حرفه ای، متخصص و متعهد تضمین می کند که مصرف کنندگان بدون توجه به موقعیت مکانی یا نوع دستگاهشان (iOS یا Android) به اپلیکیشن شما دسترسی داشته باشند.

شرکت های می توانند از وب سایت و یا نمونه اَپ های آماده استفاده کنند و در هزینه و زمان صرفه جویی کنند اما آنچه به کمک یک اپلیکیشن اختصاصی و منحصر به فرد برای شرکت شما، محقق می گردد، چه به لحاظ ایجاد حس اطمینان در مشتری و چه به علت تطبیق فرآیندهای اختصاصی شرکت با اپلیکیشن اختصاصی جهت سهولت کار کاربران، قابل مقایسه با نمونه های آماده نخواهد بود.

در نهایت…

اپلیکیشن‌های تجاری می‌توانند به شرکت‌ها در افزایش بهره‌وری، بهبود تعامل با مشتری و ایجاد برنامه‌های وفاداری مؤثر کمک کنند. این اَپ ها، فرآیندهای دستی و بیشتر فعالیت‌های دیگری را که کلیه تبادل داده‌ها و اطلاعات را شامل می‌شوند، خودکار، هوشمند و تسریع می‌کنند.

ما در رِدلیمو با تیمی متخصص، حرفه ای و متعهد، از ابتدای خلق ایده تا تولید اپلیکیشنِ اختصاصی و انحصاری شما، در کنارتان هستیم تا در راه افزایش بهره وری و کسب سود بیشتر در کسب و کارتان، همکار و همیار حرفه ای شما باشیم و به آن افتخار می کنیم.

جهت مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید.

جهت مشاهده محصولات و خدمات ما، به بخش نمونه کارها مراجعه نمایید.

0
Comments

ارسال کامنت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. *